mandag 21. november 2011

SEO-prosjekt om kontaktlinser

Mange vil nok si at markedet på linser på nett allerede er ganske fullt med gode konkurrenter som alle ønsker å nå toppen. Greit nok - men jeg tror at jeg skal være smart nok til å klare å opparbeide meg en del creds og rangeringer på en side som denne .

Nå har jeg enda ikke sett ut noe spesielt når det kommer til artikler og liknende, men primært kommer jeg til å skrive om:

1. Linser.
2. Øyeoperasjon.
3. Briller.

Så får vi se om jeg finner på noe lurt med tanke på artikkelskriving. Har egentlig tenkt til å lage artikler som er gode og informerende for den eksterne brukeren slik at konvertering ikke skal være noe spesielt problem, men vi får se hvor lett det vil være å bare kaste rundt seg med masse rart uten at jeg egentlig har noe førstehåndskunnskap om det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar